Monday, January 11, 2010

2010

Telah diCeriteraKan oLeh ~ CheTeNs ~ pada Monday, January 11, 2010
Salam,
Post pertama saya sejak masuknya tahun 2010.
Hmmm.... diam tak diam sudah masuk tahun 2010.
Maksudnya umur pun dah semakin meningkat.
Amalan macamana pulak ye? makin meningkat ke? hehehe... InsyAllah. :)

Setiap kali masuk tahun baru, orang mesti akan tanamkan azam baru.
Azam tahun lepas macamana pulak? dah dapat disempurnakan ke belum? hihihi...
Ape azam tahun baru saya ye? Entahlah...
Azam tahun lepas rasanya 65% dh tercapai. Rasanya nk cukupkan 100% la azam tuh.
Means, sambung azam tahun lepas ke tahun ni. Boleh? hiks.. ;)
Ape azamnya? biarlah RAHSIA!!! ekekeke... :P

Rasanya tak terlambat untuk saya ucapkan tahun baru 2010 pada semua!
Semoga tahun ini memberi lembaran baru untuk anda semua dan saya juga. ;)

Pada kawan-kawan yang mengikat tali pertunangan dan yang memasuki gerbang perkahwinan, jutaan tahniah dari saya.
Semoga kalian bahagia sentiasa hendaknya. Amin.

*SELAMAT TAHUN BARU 2010

0 pendapatan korang? ;P:

 

~ C E R I T E R A ~ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei