Monday, August 23, 2010

'Buah Hati' baru!

Telah diCeriteraKan oLeh ~ CheTeNs ~ pada Monday, August 23, 2010
Yeaaahhh... guess wut???? hihihii....
Harini dengan sukacitanya saya ingin memperkenalkan buah hati baru saya yg baru dimana saya dapat memilikinya dengan nyata, bukan lagi mimpi.. Whoooaaahhh.... speachless!!!

Taadaaaaa.... Presenting.... my brand new handphone....
Samsung Galaxy S i9000! ;)

Pix copy from internet je. Yang realnya nnti che'tens upload k! ;D

Actually perancangan sebenarnya nk beli bb. Hari pegi tgk henpo, tetiba terjatuh hati pada Samsong plak! huhuhu... bak kata org, chenta pandang pertama... gituuuhhh.....
So, arini mcm kera dpt belacan la... dok godek itu.. dok exlpore ini.. hahahha... standard la henpon baru kan! hihihihi....
So, nnti saya upload the real pix yep!
Ok daaa.... mau tdo! opsss.... seblom tu, mau godek buah hati baru saya dulu! hiks.... ;p

notakaku: w'pon ade buah hati baru, buah ati lama tetap melekat di hati! jgn risau ye NOKIA! ;D

0 pendapatan korang? ;P:

 

~ C E R I T E R A ~ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei