Monday, July 14, 2008

AKu di PaGi HaRi!!!

Telah diCeriteraKan oLeh ~ CheTeNs ~ pada Monday, July 14, 2008
3.55AM!!!
Tak ker gila pepagi lg tulis dlm blog!
Bkn ape, aku arini niatnya nk berpuasa, puasa sunat Rejab n sunat Senin. So, pagi nie bgun ler sahur... Sementara nk tggu waktu subuh, tetibe trpikir pulak aku nk tulis dlm blog nie.

Semalam ari yg memenatkan! huh...
Pagi ari aku pegi main bdminton kt umah bOs, mlm pOn ader game jgk! Nak2 smlm cukup2 jer org yg dtg... 4 org! So, selama tempoh 2jam tuh.. main la... tak benti! benti pOn juz utk minum air jer! Last set, En. Din ajak main single! huh... mcm nk tercabut nyawa! Penat! ahaks... Wut eva pOn... memang best giler! aku mmg suka main bdminton! Di antara aktiviti mkn2... jln2... aku chOose BADMINTON! ahaks....
Ada undangan mkan2 yg tak dapat aku pegi tengahari smlm... ye la, tak sempat! takkan nk pegi dgn keadaan berpeluh2 kan.. tak slesa pulak! Tp yg pasti.... smlm main bdminton memang BEST! ahaks...

Ok la, chaOw dulu.... sementara masih ade mase lagi, nk smbung baca nOvel DURI yg aku pinjam dari sOrang kwn kt sini! (thankz k.Ayu). At least tak ler bOring sgt!
Novel DURI nie adalah nOvel yg ke 5 yg bakal aku abiskan dlm mse smggu (1mggu 1 hari, actually) ahaks...

Ok... sUbuh pOn da nk msuk....
Jumpe lagi di lain post!
Salam....

0 pendapatan korang? ;P:

 

~ C E R I T E R A ~ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei