Monday, July 21, 2008

New Hair Cut!

Telah diCeriteraKan oLeh ~ CheTeNs ~ pada Monday, July 21, 2008
Oleh kerana masalah keguguran rambut yg di tahap kritikal, terpaksa lah aku memotong rambutku ini. Potong Pendek terus! Puas ati... Hope lps nie masalah keguguran tersebut berkurangan la...

Tanggal 20 Julai 2008. Rambut ku ini telah pendek kembali, seperti dulu2. Aku telah memilih satu kedai gunting yg berdekatan dgn pejabat aku . Gunting skali ngan cuci.. harga dia, perggghh!!! RM 79.00 (lebih kurang) Adess!! nie la first time aku gunting rambut semahal ini. Teringat time gunting rambut kt kedai gunting rambut dekat kampung aku. Satu kepala dia amik RM5 jer! Murah kan?! ahaks... Potongan pOn cantik! Tp nk wat cane kan.. kira harga tuh standard price ler kt cnie! hehehehe...

Teringin jgk simpan rambut panjang, tp... hurmmm! tak dapet ler... So, kembali ke era sediakala...ahaks!
Seingat aku, dari kecik smpai la aku besar nie, fesyen rambut pendek memang sebati dgn diri aku. Pernah jgk simpan rambut panjang. Tp tak la panjang sgt, setakat lps bahu jer! Last2 pOtong pendek balik! Tak boleh la rmbut panjang.. rasa rimas, tak pOn rmbut itu sendiri akan 'hint' kt aku yg aku nie tak sesuai dgn fesyen rambut panjang... 'hint' dia... GUGUR! kalo rmbut pendek tak la pulak gugur (gugur la jgk, tp tak la bnyk!)

Ingat lagi mase kecik2 dulu... Arwah mak aku cukup tak suka aku berambut panjang. Serabut katanya! hahahaha... memang pOn! aku tak nafikan... ye la time tu aku kecik lg, mne la tau nk jge rmbut kan! ahaks... Terus dipotongnya rambut aku.. Pendek! mcm lelaki! Ahaks...
Dah tu, bila perangai aku kasar mcm lelaki, dia marah pulak! hahahaha...
Tp itu dulu la, skang da jd 'POmpuan Melayu TERAKHIR'! muahahahaha....

Tetiba terasa RINDU pulak kt arwah mak aku! huhuhu....

Mak... I Miss & LOvE U sOoo Much!!!
Al-Fatihah utk mu....

0 pendapatan korang? ;P:

 

~ C E R I T E R A ~ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei