Friday, August 22, 2008

ZingEr bUrgEr!!!

Telah diCeriteraKan oLeh ~ CheTeNs ~ pada Friday, August 22, 2008
Salam,

Lama jgk aku tak update aku nyer bLog kan... Bz la lately nie... Aku bakal dapat new bOs! So, banyak sgt benda yg aku perlu settle.. hapdet... renew... fOrmat... (ngalahkan bOs lak!) ahaks!

Nak cerita nie...
Arini mOde hepi!!! ;D ahaks.... Bkn apa, sekian lama dOk teringin... arini dpt mkn zinger burger (kfc) hahahaha!!! best giler... heaven sgt! (Bg mereka yg berada di M'sia mesti gelak kalo bce statement aku nie!) ahaks.... =p
Ye la kat sini ssh nk dpt mkan2 camtuh... nk dpt mkanan halal payah.... nak nak fastfoOd! lagi la... dh tentu2 taraf keHALALan dia meragukan! huhuhuhu...
Thankz 4 fren yg snggup belikan zinger burger utk aku! ingat jgk aku disini... Seb baik tak kne tahan kat airpOrt cOz bwk msuk mknn tuh..heheheh!
Cayalah!!!

0 pendapatan korang? ;P:

 

~ C E R I T E R A ~ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei