Friday, October 3, 2008

Hepi bEsday to Me!

Telah diCeriteraKan oLeh ~ CheTeNs ~ pada Friday, October 03, 2008
24 Sept. 1984! Tarikh lahirku...
Tahun nie 24 Sept. 2008 tiba lagi tarikh itu.. bermakna sekarang aku sudah menjangkau 24 tahun. Means sudah 24 tahun aku hidup di bumi ciptaan ALLAH ini.
Syukur Alhamdulillah... Syukur padaMU Ya Allah atas setiap pemberianMU kepada ku!

Terkejut pagi itu bila Ludan dtg bwk kek! Kebetulan hari lahir kami jatuh pada tarikh yg sama. LEbih mengharukan bila Ludan dan Yuskie (Local staff kt cnie) nyanyi lagu besday kt aku! heheheh... Maluuuu! ahaks... Hepi besday to U to Ludan! ;)

Bnyk ucapan selamat yg aku terima dari kwn2... tak kira la melalui sms ker, email ker, friendster, YM, dan pelbagai cara la... Thanks a lots kpd kwn2 yg mendoakan kebahagian, keselamatan dan kesihatan saya di sini. Thanks sooo much! Really appreciate it!

Bos punya wife jgk ada kasi hadiah! terharuuu... Thanks datin!

Thanks jgk pd Pokcik yg sudi brlanja mkn di Restoran Ali Baba! smpai skang masih rasa bersalah cOz mahal giloss!!! huhuhu... Thanks again!

Setiap tahun, pasti ada kelainan pada tarikh ini... Dan aku bersyukur dengan setiap apa yg telah ditetapkanNYA.

Now i'm 24th... Wut i'm gonna do huh?! ahaks...



0 pendapatan korang? ;P:

 

~ C E R I T E R A ~ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei