Sunday, October 5, 2008

My Baby!

Telah diCeriteraKan oLeh ~ CheTeNs ~ pada Sunday, October 05, 2008
Tiga bulan aku dOk tgk 'Dia' nie...
Tu baru tgk.. tak kira bape lame dh aku dok berangan psl 'dia' nie...
Dh lama aku dok syOk kat 'dia'... angau dibuatnya...
Tak dapat pegang... dpt tgk gmbr jadi la...
Dlm hati...
Kalau la aku dapat 'dia' nie... fuhhh!!! Dunia aku la punya...
Pi mana2 pOn aku mesti bwk dia...Kalo leh time tdoq pOn nk bwk skali! kuikuikui...

Nk dijadikan cita...Khamis lps (2 Okt. 2008), aku kuar le jln2... ngan sOrang kwn nie...
Smbil2 tuh dlm hati ader kate jgk kalo jumpe ngan 'dia'... bagus nie!
Dua tiga tmpt ktorg pegi...
Tiba-tiba....Aku ternampak 'Dia'...
Mcm senyum kat aku... Mcm dOk panggil aku...
Aku pegi dekat ngan dia...Mula2 aku tgk je dia... nk pegang malu...
Last2 aku beranikan jgk pegang dia! fuhhh... Lain je rasa dlm hati nie...
Aku mcm dh suka giloss la kt dia!!!
Dlm masa tak smpai 1/2 jam aku pon bukak mulut...

aku tnya....

"How much is it???!!!" hahahahah... LOL

Tekejut???!!!

Kalo nk tau... 'Dia' tuh adalah my new camera..
Nikon DSLR D60...

Lama dh dOk aim kamera tuh... last2 beli jgk!!!
Memandangkan harga dia pon leh tahan... tak dpt ler nk tolak!
Tp aritu aku tak bwk cash... So, aku juz kasi deposit then ari sabtu (04 Okt. 2008)Sah lah Nikon D60 be mine!!!

syOk tak hengat...

Dia lah MY BABY!!! muaaahhxxx...



0 pendapatan korang? ;P:

 

~ C E R I T E R A ~ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei