Tuesday, January 11, 2011

.M.A.A.F.

Telah diCeriteraKan oLeh ~ CheTeNs ~ pada Tuesday, January 11, 2011
Manusia tidak ada yang sempurna!
Kadang kala dia tidak menyedari kesilapan yang dilakukan...
Saya seorang insan yang lemah!
Jika saya ada melakukan kesilapan harap tergurlah saya..
Biarpun ianya sangat pahit untuk ditelan, tetapi kepahitan itu adalah penawar!

Maafkan saya kawan-kawan sekiranya tulisan disini membuatkan anda terasa atau terguris..
Maafkan saya jika kata-kata saya agak keterlaluan...
Maafkan saya jika apa yang saya lakukan tidak elok di mata anda...

Oleh itu saya pohon....
TEGURlah saya atas segala kekilafan yang saya lakukan...
dan jutaan TERIMA KASIH saya ucapkan!
Saya sayang kamu kawan2 saya yang banyak mencoretkan suka duka dalam kehidupan saya...
Terima kasih kerna sentiasa berada di sisi serta sama-sama mengharung suka duka....

Semoga ikatan persahabatan ini tetap kukuh sampai bila2...
Saya sayang kamu semua! :)

4 pendapatan korang? ;P:

NuR AySYah KhALilA on January 11, 2011 at 11:23 AM said...

sorry ye my frend kalo komen aku mengguris perasaan hg...

fruitted on January 12, 2011 at 4:33 PM said...

sayang hang jugak! ;*

Anonymous said...

bile nak balik malaysia nih???

~ CheTeNs ~ on January 13, 2011 at 9:33 PM said...

mama ecah: me toOoo... :P

fareha: muaaaahhhh...

meen: Ntahlahhh... dh tak sabo nk balik neh! huhuhuhu...

 

~ C E R I T E R A ~ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei